March 31, 2010

四歲女孩心

(以下是阿里爸爸和小肉包某晚的對話)

Daddy: "How is Natalie? Are you still good friends?"

Hasan: "No, I am not playing with her anymore."

Daddy: "Why? I thought you liked her? What happened?"

Hasan: "The other day we were reading together, and we were holding hands and hugging each other, and all of a sudden she started hitting me. So I don't like her anymore."

Daddy (sigh): "Yeah.....that's called women......"

2 comments:

  1. HAHA. 我到覺得可能是男人不懂女人心ㄋ
    你們今年想去賞櫻花ㄇ
    我跟軒在想要不要下週末殺去dc 可是看到去年你的賭車經驗 實在有點怕

    ReplyDelete
  2. 我也是想下周末去啊! 禮拜天在 DC 好像還有 Japanese street fair. 但是阿里有點興趣缺缺, 我搞不好會自己帶小朋友們去, 我得再和阿里商量看看.

    如果沒有要去 DC 的話, 也可以就近去 New Jersey 的 Branch Brook Park 賞花, 他們好像是再下個禮拜 (4/18) 有 Japanese street fair.

    ReplyDelete